marketingadvies   |   sbiro studio   |   marketingtraining & coaching
nl | fr | en

Copywriting is de kunst om klanten te verleiden

 

Een goede tekst verovert het hoofd en het hart van uw klant, trekt hem of haar moeiteloos naar de eindmeet en zet aan tot actie.

 

Onze 3 geboden voor krachtige copywriting

 

[1] Spreek de taal van de klant

 

Een tekst is een dialoog met de klant. Vertrek steeds vanuit het klantenperspectief: begrijpelijke woordenschat, zijn of haar voordelen en zinvolle argumenten. Argumenteer en schrijf anders voor elke doelgroep.

 

 

[2] Volg de AIDA-psychologie

 

Wervende teksten volgen de AIDA-logica (Attention-Intrest-Desire- Action). Neem in elke stap de remmen voor de lezer weg...tot je actie krijgt.

 

 

[3] Vertaal geen woorden maar betekenissen

 

Elke taal heeft zijn eigen rijkdom. Een letterlijke vertaling verzwakt de kracht van een tekst. Vertaal dus niet de woorden, maar de gevoelswaarden.

 

 

 

design by sbiro studio

marketingadvies

 

strategisch en tactisch marketingadvies

vernieuwing verkoopsverhaal

coaching marketingteams

 

mediastrategie / doelgroepen / segmentatie

campagneplan / contactstrategie

responsanalyse / campagne-audit

 

sbiro studio

 

creatief ontwerp reclamecampagnes

direct response campagnes

logo's / huisstijl / folders

 

krachtige copywriting

webdesign / e-marketing

offline marketing / advertenties

 

ontdek de sbirostudio-website

 

marketingtraining & coaching

 

opleidingen direct marketing

marketingteam coaching

workshops / brainstormings / seminaries

 

overzicht marketingopleidingen

 

marketingtips en -tools