marketingadvies   |   sbiro studio   |   marketingtraining & coaching
nl | fr | en

Hoe bereikt u uw doelgroepen optimaal?

 

Een succesvolle marketingstrategie steunt op een diepgaande kennis en een nauwkeurige selectie van uw doelgroepen.

 

Doelgroepenanalyse

 

Het eerste wat u moet weten, is wie uw potentiƫle klanten zijn. Met de doelgroepenanalyse van sbiro leert u uw klanten en prospecten beter kennen. U ontdekt wie ze zijn, waar ze zitten en via welke kanalen u ze kunt bereiken.

 

Segmentatie

 

De tweede stap is om uw doelgroepen in te delen in verschillende segmenten. Dit kan op basis van hun socio-demografische kenmerken of op basis van de waarde die zij hebben voor uw omzet. Zo kunt u voor elk segment een aparte marketingstrategie ontwerpen.

 

Mediastrategie

 

Stap drie is uw boodschap direct naar het hart van uw doelgroep richten. Een optimale mediakeuze is hierbij de sleutel tot succes.

 

 

 

design by sbiro studio

marketingadvies

 

strategisch en tactisch marketingadvies

vernieuwing verkoopsverhaal

coaching marketingteams

 

mediastrategie / doelgroepen / segmentatie

campagneplan / contactstrategie

responsanalyse / campagne-audit

 

sbiro studio

 

creatief ontwerp reclamecampagnes

direct response campagnes

logo's / huisstijl / folders

 

krachtige copywriting

webdesign / e-marketing

offline marketing / advertenties

 

ontdek de sbirostudio-website

 

marketingtraining & coaching

 

opleidingen direct marketing

marketingteam coaching

workshops / brainstormings / seminaries

 

overzicht marketingopleidingen

 

marketingtips en -tools